Perio-aid

• Productinformatie: Perio•Aid Intensive Care Tandgel is zeer geschikt voor de intensieve ondersteuning van de mondhygiëne bij tandvleesaandoeningen of tijdens en na de behandeling van tandvleesaandoeningen of andere tandheelkundige behandelingen. Perio•Aid Tandgel bevat 0,12% Chloorhexidine, heeft een anti-tandplaque werking en helpt ontstekingen in de mond te bestrijden en te voorkomen. Perio•Aid Tandgel is aangenaam van smaak en bevat geen alcohol. Met Chloorhexidine. Voordelen
    • Voor zowel tijdelijk als langdurig gebruik
    • Voorkomt en bestrijdt infecties in de mond
    • Voorkomt de vorming van tandplaque
    • Aangename smaak
    • Lokale applicatie mogelijk
    • Met Chloorhexidine en Xylitol
    • Wetenschappelijk bewezen effectief
    Indicatie:
    • Voor een langdurige ondersteuning in de parodontale nazorg
    • Na de behandeling van tandvleesaandoeningen voor een meer langdurige ondersteuning van de mondhygiëne
    • In geval van verminderde weerstand, stress, ziekte of vergevorderde leeftijd
    Te gebruiken in combinatie met een tandenborstel en/of interdentaal ragers. Werkzame stoffen:
    • 0,12% Chloorhexidine Digluconaat
    • Xylitol
    Gebruiksadvies:
    • Tweemaal daags poetsen na de maaltijd
    • Een hoeveelheid tandpasta ter grootte van een erwt volstaat
    • Combineer Perio•Aid Intensive Care Gel met Intensive Care mondspoelmiddel voor optimale effectiviteit
  • Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.
    • Lorem ipsum dolor sit amet.
    • Consectetur adipiscing elit.
    • Ut enim ad minim veniam.
    Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo.
  • Productinformatie: Perio•Aid Active Control Mondspoeling is zeer geschikt voor de langdurige ondersteuning van de mondhygiëne bij tandvleesaandoeningen of tijdens en na tandheelkundige ingrepen, zoals implantaten. Perio•Aid Active Control bevat 0,05% Chloorhexidine dat antibacterieel werkt en ontstekingen in de mond helpt te bestrijden en te voorkomen. Perio•Aid wordt ook gebruikt als poetsen niet goed mogelijk is. Perio•Aid is aangenaam van smaak en bevat geen alcohol. Met Chloorhexidine en Cetylpyridinium Chloride (CPC). Voordelen
    • Voor langdurig gebruik
    • Voorkomt en bestrijdt infecties in de mond
    • Voorkomt de vorming van tandplaque